Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Гаряча телефонна лінія

З метою налагодження зворотного зв'язку з абонентами, для поліпшення оперативності і якості обслуговування відкрите акціонерне товариство “Укртелеком” започаткувало безкоштовну “гарячу” телефонну лінію. Звернувшись до неї, кожен бажаючий може отримати необхідну інформацію, роз'яснення, компетентну консультацію щодо надання послуг електрозв'язку.

У Чернігівській філії ВАТ “Укртелеком” “гаряча” телефонна лінія працює щосереди з 16 до 18 години за номером 0 462 675-900. Щосереди на Ваші запитання готові відповісти досвідчені фахівці відділу по роботі зі споживачами.

•  У мене вдома не працює телефон! Що робити?

•  Я не можу додзвонитись за потрібним номером!

•  Порадьте, куди звернутись з приводу установки телефона?

•  Як уникнути стороннього підключення до телефонної лінії?

•  У мене недостатня швидкість роботи в Інтернеті, з чим це пов'язано?

•  Чи маю я право на пільги в оплаті за послуги електрозв'язку?

Щоб знайти відповідь на ці та інші хвилюючі питання, Вам зовсім необов'язково вдаватись до тривалих пошуків і ходіння по кабінетах, витрачаючи власний час. Достатньо подзвонити за номером “гарячої” телефонної лінії Укртелекому у Чернігівській області, і будьте певні: Вас не лише уважно вислухають, а й зроблять все можливе, щоб допомогти.

У разі ж, якщо Ви не задоволені рівнем обслуговування, у Вас є зауваження і пропозиції, Ви можете звернутись безпосередньо до керівників обласної дирекції Укртелекому: директор та заступники директора з різних напрямків регулярно беруть участь у роботі “гарячої” телефонної лінії.

Тож не залишайтесь сам-на-сам зі своїми проблемами!

Щосереди з 16 до 18 години для Вас працює тел. 0 462 675-900


Чернігівська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, Чернiгiв, 14000, проспект Миру, 28

Зворотний зв'язок